Blog o życiu w Finlandii, o języku fińskim, ciekawostki, spostrzeżenia, miejsca warte zobaczenia, muzyka i wiele innych. Zapraszam !

czwartek, 17 sierpnia 2017

Po długiej przerwie...

Postanowiłam wrócić do pisania tego bloga po całkiem długiej przerwie...
W międzyczasie trochę się u mnie wydarzyło... przede wszystkim ogarnęłam język fiński, w stopniu jak najbardziej komunikatywnym. Nawet chwilę popracowałam w fińskiej gazecie, gdzie przede wszystkim tłumaczyłam artykuły na język polski.

Co na moim blogu będzie się w dalszym ciągu pojawiać?

  • na pewno moje spostrzeżenia na temat życia w Finlandii 💪
  • ciekawe miejsca, które udało nam się odwiedzić lub te, które odwiedzimy 💪
  • może trochę słówek po fińsku 💪
  • czasem fińska muzyka 💪
  • wszelkie ciekawostki związane z Finlandią 💪

ZAPRASZAM!


PS. Taka obserwacja z dzisiaj:
Siedzimy z Martą w przychodni i gadamy sobie, tak o życiu, o różnych sprawach... A w międzyczasie moją uwagę zwrócił ojciec z córką czekający naprzeciwko. Nie zamienili ze sobą ani słowa. On wpatrzony w telefon, dziewczynka, na oko lat 10, znudzona nie bardzo wiedziała co ma  robić. Małomówność czy obojętność to?

I trochę po fińsku:

  • Finlandia - Suomi
  • blog - bloggi
  • długa przerwa - pitkä tauko
  • życie - elämä

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz